Richtlijnen voor product FAQs

Richtlijnen voor het opstellen van FAQs

Bij het schrijven van een vraag of antwoord vragen wij jou om rekening te houden met de volgende richtlijnen:

  • Wanneer je vragen stelt of vragen beantwoordt, richt je dan uitsluitend op het product en je feitelijke ervaring daarmee.
  • De vraag of het antwoord mag niet gaan over onze klantenservice, of de order- of verzendverwerking. Als je vragen hebt over het aankopen of opmerkingen over de winkel, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Gebruik specifieke details. Een vraag kan dan makkelijker worden beantwoord en het antwoord wordt nuttiger.
  • Houd er rekening mee dat het doel van de veelgestelde vragen is om specifieke productgerelateerde vragen te beantwoorden of anderen te helpen die overwegen het product te kopen.

We behouden ons het recht voor om een vraag of antwoord te verwijderen of te blokkeren als deze een van de volgende punten bevat:

  • Informatie die niet over het product zelf gaat.
  • Obsceniteiten, lasterlijke beschrijvingen of andere taalgebruik die niet geschikt is voor een openbaar forum.
  • Prijzen, advertenties, spam of verwijzingen naar andere producten, aanbiedingen, websites of concurrenten.
  • E-mailadressen, telefoonnummers, links naar andere websites of andere contactgegevens.
  • Alle afbeeldingen die wijzen op oneigenlijk gebruik van de producten.

Als je ons feedback wil geven over onze productselectie, prijsstelling, orderverwerking of hun levering, maar ook voor andere vragen over klantenservice, vragen we om dit niet in te voeren in ons FAQ-systeem. Onze klantenservicemedewerkers zien deze verzoeken niet en kunnen daarom niet snel reageren. Neem rechtstreeks contact op met onze klantenservice.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je vragen en ervaringen met anderen te delen.