Zo gebruik je je account

Accountoverzicht

Onder "Mijn account" kun je:

  • Je gegevens bewerken
  • Je adresboek bijhouden
  • Je persoonlijke wachtwoord veranderen
  • Vouchers verzilveren
  • Je bestellingen en producten in één oogopslag bijhouden
  • je verlanglijstje en berichtenlijst bekijken

In het overzicht heb je een snel inzicht in:

  • Factuuradressen
  • Verzendadressen
  • Bestellingen
  • Extra informatie
  • Producten

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Klik hier, en geef simpelweg je e-mailadres op en wij sturen je een e-mail met de noodzakelijke informatie, waarmee je heel eenvoudig je nieuwe wachtwoord kunt kiezen. Daarna kun je direct verdergaan met winkelen.

Mocht je bij de aanmelding opnieuw problemen tegenkomen, neem dan contact met ons op!

Mijn bestellingen

Onder "Mijn bestellingen" vind je een overzicht van je laatste bestellingen. Je kunt de status van je bestellingen volgen en de individuele details van je laatste bestellingen inkijken.

Kan ik het leveradres / Factuuradres wijzigen?

Hoe kan ik het bezorgadres wijzigen?

Als klant met een klantaccount kun je meerdere adressen opgeven en kiezen naar welk adres of pakketstation het pakket gestuurd wordt.

Houd er rekening mee dat na het voltooien van een bestelling het adres niet kan worden gewijzigd via je accountoverzicht. Als je het afleveradres wil wijzigen nadat een bestelling is voltooid, neem contact op met onze klantenservice.

Vergeet niet dat elk transportbedrijf zijn eigen pakstations heeft.

Het is ook belangrijk dat je het adres van een pakketstation en die van jezelf individueel moet opgeven in je account. Simpelweg in de bestelnotities aangeven werkt niet, omdat het adres waar het pakket naar wordt verzonden, het door jou opgegeven thuisadres is.

Kan ik mijn wachtwoord of mijn e-mailadres veranderen?

Je kunt je e-mailadres en wachtwoord ten alle tijden in je accountoverzicht wijzigen. Voor het wijzigen van je e-mailadres kun je simpelweg je persoonlijke informatie in je accountoverzicht aanpassen. Om het wachtwoord te wijzigen, kies links in het menu "Wachtwoord wijzigen"

Voor verdere vragen kun je altijd terecht bij onze klantenservice.

Features van jouw klantenaccount

Verlanglijstjes

Je hebt bij ons de mogelijkheid om in je account een persoonlijk verlanglijstje aan te leggen. Je kunt deze functie gebruiken als memo voor jezelf, of deze lijst openbaar maken voor een geselecteerde groep mensen. Als je bijvoorbeeld voor je verjaardag wilt laten weten welke producten je graag van je vrienden zou willen krijgen.

Hiervoor kun je gewoon na het bewerkingsveld gaan en de lijst opslaan als "Openbare weergave". Hierna kun je simpelweg de link delen met wie jij wilt. De lijst kan op elk moment worden gewijzigd of verwijderd, en er kunnen meerdere lijstjes worden aangemaakt.

Berichtenlijst

Als een product die jij graag wil bestellen momenteel niet beschikbaar is, kunnen wij je een bericht sturen zodra hij weer beschikbaar is. Daarvoor kun je bij ieder product op de knop "Stuur mij een bericht wanneer het weer beschikbaar is" klikken en het product verschijnt dan in je persoonlijke berichtenlijst. Dan ontvang je een e-mail zodra het product weer beschikbaar is.

Product nabestellen

Je hebt bij ons de mogelijkheid om producten die je al een keer besteld hebt, na te bestellen. Daarvoor klik je simpelweg op "Producten nabestellen", kies je wanneer je het product voor het laatst hebt besteld en voeg het eenvoudig toe aan je winkelmandje.

Je kunt op elk moment ook andere producten in je winkelmandje voegen en bestellen.

Beoordelen van producten

Wij stellen het op prijs als je producten die je bij ons hebt gekocht, ook beoordeelt. Je helpt ons en al onze andere klanten daar erg mee. Om producten te beoordelen moet je aangemeld zijn op onze website. Je gekochte producten vind je onder "Mijn account“. Daar kun je eenvoudig en gemakkelijk een beoordeling indienen. Natuurlijk kun je producten ook op de bijbehorende productpagina's beoordelen.

De beoordeling werkt met sterren, waarbij 5 sterren overeenkomen met de beste beoordeling. Bovendien kun je ook een recensie over het product achterlaten. Gebruik deze functie om ons en andere klanten een beter idee van het product te geven.

In principe kun je al onze producten beoordelen als je een klantaccount hebt. Alleen als je het product in onze webshop hebt gekocht, wordt jouw beoordeling weergegeven als een "Geverifieerde aankoop".

Richtlijnen voor het opstellen van beoordelingen

Houd bij het schrijven van een productbeoordeling rekening met de volgende richtlijnen:

  • Concentreer je uitsluitend op het product dat je wilt beoordelen en je werkelijke ervaring hiermee.
  • De beoordeling mag niet verwijzen naar onze klantenservice, en ook niet naar de verwerking van de bestelling of de verzending. Als je vragen of opmerkingen hebt over het aankoopproces van onze shop, neem dan contact op met de klantenservice.
  • Geef specifieke informatie over de voor- en nadelen van het product.
  • Houd er rekening mee dat het doel van de productbeoordeling is om ondersteuning te bieden aan andere klanten die overwegen om dit product te kopen.

We behouden het recht om een productrecensie te verwijderen of te blokkeren als hij een of meer van de volgende punten bevat:

  • Informatie die geen betrekking heeft tot het product zelf.
  • Obsceniteiten, lasterlijke beschrijvingen, of ander taalgebruik dat niet geschikt is voor een openbaar forum.
  • Prijzen, advertenties, spam of verwijzingen naar andere producten, aanbiedingen, websites of concurrenten
  • E-mailadressen, telefoonnummers, links naar andere websites en contactgegevens
  • Kritische of kwaadwillende opmerkingen over andere recensies op de pagina.
  • Alle afbeeldingen die wijzen op oneigenlijk gebruik van de goederen

Als je ons feedback wil geven over onze productselectie, prijsstelling, orderverwerking of levering, maar ook als je eventuele vragen hebt voor de klantenservice, gebruik dan niet ons productbeoordelingssysteem. Onze klantenservicemedewerkers zien deze verzoeken niet en kunnen daarom niet snel reageren. Neem rechtstreeks op met onze klantenservice.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je mening met anderen te delen.